Anmuqqar wis sin n usilɣ xf tirra n tullist s tmaziɣt

Tsnmili tzlaɣa n Tirra anmuqqar wis sin n usilɣ xf tirra n tullist s tmaziɣt ass n 22 dujanbir 2013 ɣ usniy adlsan Muḥmmad Xayr Ddin  g usun n Nhḍa g Ugadir. Iga ass ad asmd n unmuqqar izwarn n usilɣ ittuskarn ass n 29 yunyu 2013, ɣ ttukfayn isisfiwn f tẓuṛi n tullist ( ifrdisn ns, d taɣarast n tirra ns, d iẓllayn ns.. ).

Iẓli unmuqqar ad wis sin s tɣri d uzzray n idérisn lli d uran imadrawn , ttukfaynt gis mnnawt n tannayin .

G tgira n ulmuqqar, ttukfa daɣ iimdrawn yat tizi ( ayyur) ma ɣ ar zzrayn f iḍṛiãn nsn isnfluln . Tullisin illanin g uswir rad munnt g yan udlis iẓlin s tullist tamaziɣt lli ra d tssfaɣ tzlɣa n tirra.

Ismd unmuqqar s tiɣri n yat tullist n yan umara n imaratn n wanaw ad n tẓuṛi.

tirra_22122013

تقرير عن اللقاء التكويني الثاني في كيفية كتابة القصة القصيرة بالامازيغية

في إطار أنشطتها التكوينية، نظمت رابطة تيرا للكتاب بالامازيغية اليوم التكويني الثاني حول كيفية كتابة القصة القصيرة الامازيغية يوم 22 دجنبر 2013 بالمركب الثقافي محمد خير الدين بحي النهضة بأكادير. و يعتبر هذا اللقاء التكويني امتدادا للقاء الأول المنظم يوم 29 يونيو 2013 و الذي خصص للجانب النظري و التطبيقي والذي انتهى بإعطاء مهلة زمنية للمشاركين لإرسال إبداعاتهم و كتاباتهم في إلى الرابطة عبر بريدها الإلكتروني، حيث توصلت الرابطة ب 10 مشاركات، كما حضر اللقاء بعض الضيوف من كتاب القصة القصيرة.

النصوص المشاركة كانت في المستوى الفني و الاسلوبي و اللغوي الذي يتطلبه الفن القصصي، حيث تم تقييم هذه النصوص وأعطيت للمشاركين مهلة أخرى لتنقيح إبداعاتهم على ضوء الملاحظات التي أبديت في هذا اللقاء، و إرسالها الى الرابطة التي ستكون لجنة لاختيار النصوص التي سيتم نشرها في كتاب و الذي ستصدره الرابطة لاحقا .

اختتم اللقاء بقراءة نص قصصي لأحد كتاب القصة الحاضرين في اللقاء.